Biarlah nak sayang apa pun.

Assalamualaikum..

Sebelum tu nak bagi teka-teki dulu..Benda ape yang kita taip kita padam. Lepas tu kita taip kita padam lagi, terus tiada lagi?

Aaaaaa... ade lagi teka-teki ni. Bende apa yg kita taip kita padam. Lepas tu kita taip, kita padam lagi. Eh soalan sama. Malas la nak padam. Biarkan jer lah. Keh Keh

Ya, aku lah johan dalam kategori blogger paling paling pemalas nak hupdate. tapi tak gheti2 nak bersara dari jadi blogger. Hehehe..

Eh aku sayang sgt tau blog aku ni. *Mwah*
Nak tau kenapa sayang sgt blog ni?

1-Sebab Ajen
Yelaaa... syg blog ni sebab Arwah Ajen. Aku ada blog pun sebab dia yang suruh buat. Katanya utk anak-anak baca kenangan ibu dia nnti. *blushing*

2-Sebab Myzajane
Yelaaaa.. kalau korang baca entry aku dari awal sampai la ni, mostly about Myza+Ajen kan? Mcm tak lah aku nak delete blog ni even aku dah tak update. Delete tak lah kot, mungkin privatekan jer.

3-Sebab ramai kawan
Yelaaaaa.. sebab blog aku ni la, aku ramai kawan. Dulu pun ade kawan, bukan takde.. Tp makin ramai.. dah tu semua kawan2 aku baik lak tu. Semua support aku. Dorang yg buat aku teruskan berblog ni. *Mwah*

4-Sebab header dia
Well, header ni aku rasa dah setahun lebih dah, apa yang aku nak.. sama macam apa yang aku dapat. Happy tak terhingga bila Amar Amirah nak buatkan. Sampai hari ni saya belum berkesempatan nak balas.. T__T So, sampai sekarang pun belum terfikir nak tukar header ni.

Walaupun aku dah berabad tak update, aku tetap bukak blog ni.. Aku selalu stalk blog aku sendiri. Kdg2 aku nampak orang masuk blog aku. Walaupun tak ramai, tapi ade la yang datang.. And aku baru perasan follower aku dah sebanyak tu... Aku rasa aku wajib say thanks kat Ayeem, sebab that day dia ada selitkan aku dalam entry dia. Myzayeem katanya. Kikikihhh.. Then thanks jugak pada yg sudi follow tu.. Terharu mak nak!

Aku cuba jejak balik semua blog yg follow aku nih, nak mintak maaf kalau ada yang tertinggal.. Maaf jugak kalau baru singgah sekali jer, Maaf jugak ada yang tak jejak langsung. Tu pun sebab aku tak boleh tgok link dia. Sape boleh tolong masalah aku nih? Hehe

Dah dapat jawapan teka-teki atas tadi? Aku tau reader blog aku semua pepandai kan.. Takyah la bagi jawapan. Aku nak rahsiakan. *zip mulut*

Nak tengok Magic tak?

Tunggu bila hari-hari saya update. Hehehe.. Kbai

p/s : aku selalu habiskan masa kt sini -----> http://twitter.com/myzaali

Thanks sudi bace!

17 comments:

  1. jom tweet tweet! new hobby! FB bosan! uh uh

    ReplyDelete
  2. @Yanyan

    Huiii lama aku x main komen2 kat blog weh! hehehe :p

    ReplyDelete
  3. hahaha meh meh! kita komen2 mehhh :P
    bust ngat kau kerja pagi petang siang mlm.
    susah lahh :P

    weyy, blog bru aku. sila follow :P
    http://bloggyblogmine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @Yanyan
    haha kau dah ade blog baru pun aku tak tau. mcm baru kua dari gua aku ni. tp why buat baru?

    ReplyDelete
  5. ish, tu baru jek create babe. saja, aku nk strt baru. mls nk bebel pnjg2 da pasni :P

    chop, npe kita tak tweet jek? :P

    ReplyDelete
  6. @Yanyan
    kita kan tamak. fb nak, blog nak, twit nak. hehe.. :P

    ReplyDelete
  7. a'ah la.. tahu blog myza dari bloag ayeem.. suka blog kamu.. =)

    ReplyDelete
  8. pe jawapannye???blur sungguh ni..heheh

    ReplyDelete
  9. jgn delete blog ni. syg kan.most of ur memories dlm nih. :)

    ReplyDelete
  10. @~Fara~
    Ayeem femes. Hehe.. saya tak femes, sy ok :P HAHA

    ReplyDelete
  11. @shazlea shayla @ maria
    hahaa jwpn nye org xde idea nak update la tu. hehe

    ReplyDelete
  12. @Cik Reena Tan
    Aah...tulah, kalau dah xnk pun mza privatekan jer blog ni kan.. :)

    ReplyDelete
  13. hm.. akhirnya myza update gak.. punye la lame an tggu... huhu... teruskan usaha awak tu k... kami semua menyokong dari belakang....

    ReplyDelete
  14. @Nani Chan
    tunggu punya tunggu..bulan tak timbul2.. hee

    tengss sbb nk sokong kita dr depan and blkg.. Mwah

    ReplyDelete
  15. best kan blogging ni..boleh dapat byk kawan..ngee :)

    ReplyDelete
  16. saya pun sayang blog saya jugak..
    bila blog saya tak boleh bukak, saya akan nagis sekuat hati..

    ReplyDelete
  17. perlu memeriksa:)

    ReplyDelete